wtorek, 18 czerwca 2019

Naturoterapeuta, który lubi wyzwania.






"Naturalnym odruchem dla mnie zawsze była pomoc, każdemu kto poprosi"



































Nazywam się Łukasz Michewicz i jestem naturoterapeutą.

Od 2009 roku zajmuję się refleksologią, a od 2010 klawiterapią. Radiestezją niemal tyle samo, a w roku 2019 zdałem egzamin na Czeladnika w zawodzie Radiesteta. 
W pracy wykorzystuję klawiterapię, refleksologię, bańki szklane. Nieodzownym elementem jest rozmowa, która pozwala głębiej poznać przyczyny dolegliwości danej osoby. Poza tym analizuję radiestezyjnie miejsce spoczynku, czasem na życzenie szukam przyczyn zupełnie inaczej. 

Wykonując zabiegi terapeutyczne staram się zawsze pokazać,jak można pomóc samemu sobie. Chciałbym, żeby każdy wiedział,że sam ma największy wpływ na swoje zdrowie.

Wierzę, że jako ludzie istniejemy w kilku warstwach rzeczywistości i mamy zdolności o jakich się nam nie śniło.
Moją dewizą jest: "Some man see things as they are and say WHY? I dream things that never were and say WHY NOT?", czyli..."Niektórzy patrzą na świat takim, jakim jest i pytają DLACZEGO?" 
Ja natomiast śnię o rzeczach jakich jeszcze nie było i mówię sobie: "DLACZEGO NIE?"

Zawsze odpowiadam na pytania, a jeśli czegoś nie wiem, to mówię wprost, że nie wiem i odsyłam do innych, posiadających większą wiedzę i doświadczenie.



















 Kontakt: lukasz.michewicz@protonmail.com



Brak dostępnego opisu zdjęcia.     Brak dostępnego opisu zdjęcia.





Brak dostępnego opisu zdjęcia.              Brak dostępnego opisu zdjęcia.        Brak dostępnego opisu zdjęcia.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POLECANE

Fulereny, węglowe antyoksydanty.

    Fulereny to trzecia po diamencie i graficie fo...