środa, 30 stycznia 2019

Kim jestem i po co ten blog.





Nie jestem naukowcem, ani lekarzem, ani też dietetykiem. Jestem badaczem amatorem, który całe życie poszukuje lekarstwa na swoją chorobę, na którą współczesna medycyna nie potrafi znaleźć sposobu. Blog ten jest odzwierciedleniem mojej pasji, jaką jest poznawanie tajemnic cudownej fabryki, jaką jest organizm człowieka. Opisuję w nim również metody terapeutyczne, jakie sprawdzają się w moim przypadku. Artykuły, które piszę zawierają wiedzę powszechnie dostępną, ale i taką, którą kryją naukowe opracowania. Staram się weryfikować podane w nich informacje z kilku źródeł oraz przetwarzać je na język zrozumiały dla laika. Przy okazji odkrywam nowinki ze świata medycyny, biologii, odżywiania. Dziedzin, które rozwijają się bardzo szybko, tak bardzo, że niekiedy to, co było pewnikiem kilka miesięcy temu, okazuje się mitem w obliczu najnowszych badań.



Natura stanowi najlepsze lekarstwo i zabezpieczenie przed chorobami.



2 komentarze:

  1. Podoba mi się ta Twoja postawa walki o siebie i nie poddawania się mimo przeciwieństw. Należałoby brać przykład z Ciebie i stawiać za wzór.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Ci, którzy walczą mają szansę wygrać. Cieszę się, że Bóg mnie obdarzył takim charakterem. Dla równowagi chyba :DDD
      Pozdrawiam :D

      Usuń

POLECANE

Fulereny, węglowe antyoksydanty.

    Fulereny to trzecia po diamencie i graficie fo...